Polityka prywatności
I. Informacje Ogólne.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka WBW Weremczuk Bobeł & Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp. p. z siedzibą w Poznaniu (adres: ul. Promienista 15, 60-288 Poznań), KRS: 0000851120 (dalej zwana „Administratorem”). Kontakt z Administratorem jest możliwy w drodze korespondencji na adres podany powyżej bądź w formie elektronicznej na następujący adres email: office@wbwlegal.pl .
Zgodnie z art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanego „Rozporządzeniem” bądź „RODO”), poniżej przedstawiamy Państwu wszelkie informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych, jak również dotyczące praw przysługujących Państwu w związku z tym przetwarzaniem.
Administrator przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności zarówno osób odwiedzających witrynę www.wbwlegal.pl, jak i osób z którymi Administrator prowadzi korespondencję, a także pracowników i osób reprezentujących Klientów Administratora.
Przetwarzania danych osobowych u Administratora odbywa się na zasadach określonych w Rozporządzeniu, jak również zgodnie z art. 23 Kodeksu Etyki Radcy Prawnego. Administrator wdrożył stosowne procedury i zabezpieczenia mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa, poufności oraz integralności przetwarzanych danych osobowych. Dostęp do danych został powierzony wyłącznie osobom upoważnionym w zakresie niezbędnym do wykonania zleconych zadań.
Administrator podejmuje nadto wszelkie niezbędne działania, w tym rozwiązania techniczne i organizacyjne, zapewniające adekwatność stosowanych zabezpieczeń do identyfikowanych zagrożeń.
W przypadku ewentualnych wątpliwości, z chęcią udzielimy Państwu dodatkowych informacji.
II. Kategorie osób, których dane osobowe są przetwarzane przez Administratora.
Administrator przetwarza dane osobowe:
(a) osób fizycznych, w tym prowadzących działalność gospodarczą, na rzecz świadczone są przez Administratora usługi prawne („Klienci Administratora”);
(b) osób powiązanych z Klientami Administratora oraz powiązanych z podmiotami na rzecz których Administrator świadczy usługi prawne, a które nie są osobami fizycznym („Klienci Korporacyjni Administratora”), przy czym za osoby powiązane uważa się w szczególności osoby reprezentujące, pracowników i współpracowników, inne osoby występujące w imieniu Klientów Administratora/Klientów Korporacyjnych Administratora („Osoby powiązane”);
(c) partnerów biznesowych Administratora, np. innych kancelarii prawnych, podatkowych, biegłych rewidentów, audytorów, podmiotów w których Administrator jest stowarzyszony („Partnerzy biznesowi Administratora”);
(d) osób kontaktujących się z Administratorem za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej, telefonu oraz komunikatorów („Osoby trzecie”);
(e) osób będących uczestnikami sporu, w którym Administrator reprezentuje Klienta Administratora („Strona przeciwna”);
(f) osób odwiedzających profil Administratora na LinkedIn dostępny pod adresem https://pl.linkedin.com/company/weremczuk-bobel-&-partners („Profil LinkedIn”) w tym kontaktujących się z Kancelarią za pośrednictwem Profilu LinkedIn;
(g) osób odwiedzających witrynę www.wbwlegal.pl prowadzoną przez Administratora („Witryna”);
(h) osób zainteresowanych współpracą z Administratorem w procesach rekrutacyjnych („Kandydaci”).
III. Rodzaj przetwarzanych danych i cele przetwarzania danych osobowych
A. KLIENCI ADMINISTRATORA
Dane osobowe Klientów Administratora są przetwarzane w następujących celach:
- świadczenia usług prawnych w ramach zawartej umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź innych form komunikacji, w tym w drodze poczty tradycyjnej (art. 6 ust. 1 lit. a oraz lit. b RODO);
- zawarcia nowych umów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- wypełnienia obowiązków Administratora względem instytucji państwowych, wynikających z przepisów prawa, w tym wynikających z przepisów prawa podatkowego oraz z przepisów o rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- utrzymania i rozwoju działalności przedsiębiorstwa Administratora, przez co należy rozumieć wewnętrzne raportowanie, zestawienia oraz działalność marketingową (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- dochodzenia praw Klientów Administratora lub ochrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Administrator może zbierać następujące dane osobowe Klientów Administratora:
- imię i nazwisko;
- adres e-mail;
- numer telefonu;
- adres zamieszkania/korespondencyjny,
- numer PESEL;
- nazwę firmy, numer NIP lub REGON, adres siedziby;
- dane dotyczące sporu oraz inne informacje i dokumenty związane z realizacją usługi prawnej,
- inne dane osobowe, dobrowolnie przekazane Administratorowi.
Podanie danych osobowych w zakresie oczekiwanym przez Administratora i uzasadnionym zakresem zlecenia, jest dobrowolne ale niezbędne dla podjęcia współpracy z Administratorem.
B. OSOBY POWIĄZANE I PARTNERZY BIZNESOWI ADMINISTRATORA
Źródła otrzymania danych osobowych Osób powiązanych z Klientami Administratora i Partnerów Biznesowych Administratora:
- dane osobowe Osób powiązanych i Partnerów Biznesowych Administratora mogą zostać przekazane przez Klienta Administratora, Klienta Korporacyjnego Administratora lub Partnera biznesowego Administratora,
- dane osobowe mogą zostać przekazane Administratorowi bezpośrednio przez daną osobę w związku z zawarciem lub wykonywaniem umowy pomiędzy Klientem Administratora a Administratorem lub pomiędzy Klientem Korporacyjnym Administratora oraz w związku z relacjami z Partnerami biznesowymi Administratora, w szczególności w celu realizacji obowiązków wynikających ze stosunków prawnych lub partnerstwa i zapewnienia bieżącego kontaktu.
Administrator może zbierać następujące dane osobowe Osób powiązanych oraz Partnerów Biznesowych Administratora:
- imię i nazwisko;
- adres e-mail;
- numer telefonu;
- stanowisko/pełniona funkcja
Dane osobowe Osób powiązanych i Partnerów Biznesowych Administratora są przetwarzane w celu:
- zawarcia i wykonywania umowy pomiędzy Administratorem a Klientem Administratora lub umowy pomiędzy Administratorem a Klientem Korporacyjnym Administratora lub w celu wynikającego ze stosunków z Partnerem biznesowym Administratora, w tym bieżącego kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź innych form komunikacji, w związku z wykonywaniem umowy (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
- utrzymania i rozwoju działalności przedsiębiorstwa Administratora, przez co należy rozumieć wewnętrzne raportowanie, zestawienia oraz działalność marketingową (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- dochodzenia praw Klientów Administratora lub Klientów Korporacyjnych Administratora lub ochrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie danych osobowych w zakresie oczekiwanym przez Administratora i uzasadnionym zakresem współpracy, jest dobrowolne ale niezbędne dla podjęcia współpracy z Administratorem.
C. DANE OSOBOWE OSÓB TRZECICH
Dane osobowe Osób trzecich, które kontaktują się z Administratorem lub z którymi Administrator kontaktuje się za pośrednictwem kanałów komunikacji stosowanych przez Administratora są przetwarzane w celu:
- komunikacji i prowadzenia korespondencji, a w szczególności odpowiedzi na zadawane Administratorowi pytania (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
- komunikacji i prowadzenia korespondencji w związku ze świadczeniem pomocy prawnej na rzecz Klienta Administratora lub Klienta Korporacyjnego Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
- nawiązania relacji w ramach prowadzonej działalności gospodarczej z tą osobą lub podmiotem, który ona reprezentuje lub z którym współpracuje (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
Administrator może zbierać następujące dane osobowe Osób trzecich:
- imię i nazwisko;
- adres e-mail;
- numer telefonu;
- stanowisko/pełniona funkcja
Podanie danych osobowych w zakresie oczekiwanym przez Kancelarię i uzasadnionym rodzajem wybranego kanału komunikacji, jest dobrowolne ale niezbędne do nawiązania kontaktu z Kancelarią.
D. DANE OSOBOWE STRONY PRZECIWNEJ
W przypadku przetwarzania danych osób innych osób fizycznych, których dane są przetwarzane w związku z prowadzeniem spraw Klientów Administratora (świadczeniem usług prawnych), zastosowanie ma art. 14 ust. 5 lit. d RODO. W związku z ustawowym obowiązkiem zachowania tajemnicy zawodowej radcy prawnego, przewidzianym prawem polskim, uchylony został obowiązek informacyjny przewidziany w art. 14 ust. 1-4 RODO.
W odniesieniu do zawodu radcy prawnego art. 15 Kodeksu Etyki Radcy Prawnego stanowi, że radca prawny jest obowiązany zachować w tajemnicy wszystkie informacje dotyczące klienta i jego spraw ujawnione radcy prawnemu przez klienta bądź uzyskane w inny sposób w związku z wykonywaniem przez niego jakichkolwiek czynności zawodowych, niezależnie od źródła tych informacji oraz formy i sposobu ich utrwalenia.
E. DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKÓW LINKEDIN ODWIEDZAJĄCYCH PROFIL LINKEDIN PROWADZONY DLA ADMINISTRATORA
Administrator przetwarza dane osobowe użytkowników LinkedIn będących osobami fizycznymi w związku z ich działaniami podejmowanymi w zw. z Profilem LinkedIn takimi jak w szczególności obserwowaniem, zamieszczanie komentarzy, reagowanie na treści w formie „lajków”, „poleceń”, etc. lub kontaktem za pośrednictwem funkcji wiadomości.
Administrator może zbierać następujące dane osobowe użytkowników LinkedIn:
- nazwa profilu użytkownika (w tym imię i nazwisko, stanowiska, funkcja w organizacji),
- wizerunek,
- dane identyfikacyjne i inne publikowane przez użytkownika profilu, w tym dotyczące jego doświadczenia, umiejętności, zainteresowań,
- dane kontaktowe (numer telefonu, adres email),
- treść komentarzy pozostawianych przez użytkownika LinkedIn oraz treść rozmowy prowadzonej z daną osobą przez Kancelarię za pośrednictwem portalu LinkedIn;
- dane statystyczne dotyczące odwiedzin i obserwowania Profilu LinkedIn.
Dane osobowe w Profilu LinkedIn są przetwarzane w celu prowadzenia Profilu LinkedIn na warunkach oraz na zasadach określonych przez operatora portalu LinkedIn oraz informowania za pomocą Profilu LinkedIn o aktywności, usługach, wydarzeniach, dzielenia się wiedzą, a także w celu budowania i utrzymania społeczności oraz w celu komunikacji za pośrednictwem dostępnych funkcjonalności serwisu LinkedIn (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Powyższa informacja nie dotyczy przetwarzania danych osobowych przez administratora serwisu LinkedIn.
F. DANE OSÓB ODWIEDZAJĄCYCH WITRYNĘ WBWLEGAL.PL
Administrator może przetwarzać dane osobowe osób odwiedzających Witrynę, w przypadkach gdy:
1. osoba odwiedzająca zdecyduje się zasubskrybować newsletter wydawany przez Administratora, korzystając z formularza dostępnego pod adresem: https://wbwlegal.pl/newsletter/
Dane osób subskrybujących newsletter są przetwarzane:
- w celu zapisania użytkownika do subskrypcji newslettera, a w konsekwencji do wysyłania do zapisanego użytkownika treści stanowiących newsletter. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda użytkownika na zapisanie się do newslettera (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
Administrator w celu zapisu do newslettera gromadzi następujące dane osobowe:
- Imię,
- Adres email
Podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do subskrypcji newslettera wydawanego przez Administratora.
2. Osoba odwiedzająca Witrynę skorzysta jako Kandydat z formularza rekrutacyjnego, dostępnego pod adresem: https://wbwlegal.pl/rekrutacja/, przy czym informacja o przetwarzaniu danych osobowych Kandydata objęta jest literą G poniżej.
G. DANE OSOBOWE KANDYDATÓW
Dane osobowe osób aplikujących w procesach rekrutacji przetwarzane są w celu rozpatrzenia kandydatury i przeprowadzenia procesu rekrutacji, w związku z przesłaną aplikacją ( podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda kandydata wyrażona poprzez przesłanie przez kandydata dokumentów aplikacyjnych lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO gdy dokumenty aplikacyjne zawierają dane osobowe szczególnej kategorii określone w art. 9 ust. 1 RODO).
Dane osobowe mogą być przetwarzane także w celu rozpatrzenia kandydatury w przyszłych procesach rekrutacyjnych na podstawie odrębnie udzielonej zgody przez kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), jeśli taka zgoda wynika z przesłanych dokumentów aplikacyjnych.
Administrator przetwarza danych osobowe wskazane przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych, w szczególności imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, wskazane przez kandydata dane kontaktowe, a także informacje o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia.
IV. Okresy przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których dane te są przetwarzane, przy czym Administrator będzie je przechowywać do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikających z przepisów prawa.
Jeśli podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Kancelarii, dane będą przetwarzane do czasu zrealizowania tego prawnie uzasadnionego interesu albo do momentu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Dane osobowe Kandydatów będą przechowywane przez cały okres trwania procesu rekrutacji, a jeżeli Kandydat wyraził zgodę na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych oraz na przetwarzanie jego danych na potrzeby takich procesów, przekazane dane osobowe będą przetwarzane przez okres 2 lat od udzielenia zgody.
W zakresie, w jakim przetwarzanie Danych odbywa się na podstawie zgody, Dane będą przetwarzane do momentu cofnięcia zgody, nie dłużej jednak niż do upływu powyższych okresów.
W razie konieczności i w uzasadnionych przypadkach Dane będą przechowywane przez okres konieczny do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.
Informacje zawarte w wiadomościach prywatnych przesyłanych do Kancelarii za pośrednictwem LinkedIn będą przechowywane przez okres retencji wiadomości określony przez operatora LinkedIn.
W przypadku informacji posiadanych przez Kancelarię w ramach komentarzy przekazywanych przez daną osobę, będą one dostępne na Profilu LinkedIn do czasu ich usunięcia przez daną osobę lub usunięcia danego materiału z Profilu LinkedIn przez Kancelarię. Dane osobowe gromadzone przez operatora portalu LinkedIn, tj. historia postów, historia aktywności i wysłanych wiadomości, podlegają przechowywaniu na zasadach określonych w regulaminie portalu LinkedIn.
Dane osobowe przetwarzane przez radców prawnych, adwokatów w ramach wykonywania zawodu są przechowywane przez 10 lat od końca roku, w którym zakończyło się postępowanie, w którym dane osobowe zostały zgromadzone.
V. Odbiorcy danych i transfer danych poza EOG
Dane osobowe przetwarzane przez Administratora mogą być ujawniane następującym podmiotom: pracownikom i współpracownikom Administratora, podmiotom świadczącym usługi księgowe, innym dostawcom usług związanych z przetwarzaniem danych osobowych i Partnerom Biznesowym, dostawcom usług IT, tłumaczom, notariuszom, podmiotom i organom upoważnionym do przetwarzania na podstawie przepisów prawna, w tym sądom, organom egzekucyjnym lub organom administracji publicznej.
Jeśli do prawidłowej realizacji umowy z Klientem Administratora niezbędne jest skorzystanie z usług Partnera Biznesowego Kancelarii mającego siedzibę poza EOG, Kancelaria może przekazywać dane osobowe, które przetwarza, do państw poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Ewentualne przekazanie danych poza EOG nastąpi tylko jeśli będzie to konieczne dla realizacji celów przetwarzania, a przekazanie odbędzie się w zgodzie z przepisami RODO.
VI. Prawa osób związane z przetwarzaniem danych osobowych
W zakresie swoich danych osobowych przetwarzanych przez Administratora posiadają Państwo następujące uprawnienia:
Prawo do cofnięcia udzielonej zgody (art. 7 ust. 3 RODO):
W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych następuje na podstawie Państwa zgody, posiadają Państwo prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie, o ile dane są przetwarzane na podstawie udzielonej zgody. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu złożenia oświadczenia o wycofaniu zgody.
Zaznaczyć należy, że cofnięcie udzielonej zgody do przetwarzania danych osobowych może spowodować brak możliwości wywiązania się przez Administratora ze swoich obowiązków, co w istocie może uniemożliwić działanie przez Administratora w celach, w których uzyskał dane.
Prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO):
Posiadają Państwo prawo dostępu do treści wszystkich swoich danych osobowych wraz z prawem dostępu do informacji na temat tychże danych, min. celami przetwarzania, kategoriami przetwarzanych danych, odbiorcami czy okresem przetwarzania. Administrator na Państwa wniosek dostarczy kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu. Przy braku wskazania innej formy przekazania danych zostaną one dostarczone drogą elektroniczną. Sporządzenie i dostarczenie pierwszej kopii danych jest bezpłatne. Za wszelkie kolejne Administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych.
Prawo do żądania sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO):
Posiadają Państwo prawo do sprostowania swoich danych przetwarzanych przez Administratora, jeżeli są nieprawidłowe. Posiada Państwo także prawo do uzupełnienia niekompletnych danych osobowych (z uwzględnieniem celów przetwarzania), w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia.
Prawo do żądania usunięcia swoich danych osobowych (art. 17 RODO):
Posiadają Państwo prawo do bycia zapomnianym, w ramach którego można żądać usunięcia przez Administratora swoich danych osobowych oraz żądać poinformowania przez Administratora innych administratorów, którym upubliczniono Państwa dane podlegające usunięciu, o konieczności usunięcia łącz do tych danych, ich kopii lub replikacji. Powyższe uprawnienia są uzależnione od wystąpienia którejkolwiek z poniższych sytuacji:
- dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
- została cofnięta zgoda na przetwarzanie danych osobowych, stanowiąca jedyną podstawę prawną przetwarzania danych;
- został wniesiony sprzeciw z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją wobec przetwarzania danych osobowych w tzw. prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Administratora oraz nie będą występować nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
- został wniesiony sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w ramach marketingu bezpośredniego;
- dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
- usunięcie danych jest niezbędne do wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii Europejskiej lub prawie Rzeczypospolitej Polskiej;
Prawo do żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych (art. 18 RODO):
Posiadają Państwo prawo do ograniczenia przetwarzania w następujących przypadkach:
- w sytuacji kwestionowania prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;
- gdy przetwarzanie jest niezgodne z prawem i sprzeciwią się Państwo się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
- gdy Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Państwu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
- gdy wnieśli Państwo sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu;
Zaznaczyć należy, że żądanie ograniczenia przetwarzania danych osobowych może spowodować brak możliwości wywiązania się przez Administratora ze swoich obowiązków, co w istocie może uniemożliwić działanie przez Administratora na Państwa rzecz.
Prawo do przenoszenia swoich danych osobowych (art. 20 RODO):
Przysługuje Państwu prawo do przeniesienia danych osobowych przetwarzanych przez Administratora w sposób zautomatyzowany lub w oparciu o zgodę lub umowę, w ramach którego mogą Państwo żądać:
- otrzymania swoich danych osobowych przekazanych Administratorowi na podstawie zgody lub umowy lub w związku z żądaniem do podjęcia działań przed zawarciem umowy oraz danych, które Administrator przetwarza w sposób zautomatyzowany;
- przesłania ww. danych bez utrudnień;
- przesłania przez Administratora ww. danych innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe;
Powyższe prawo uprawnia do otrzymania ww. danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
Prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych (art. 21 RODO):
Przysługuje Państwu prawo do sprzeciwu wobec:
- przetwarzania przez Administratora danych osobowych w celach marketingowych,
- przetwarzania przez Administratora danych osobowych w celach wynikających z tzw. uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora. Sprzeciw winien wynikać z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją. Administratorowi nie wolno będzie przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Państwa interesów, praw i wolności lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Zaznaczyć należy, że wyrażenie sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych może spowodować brak możliwości wywiązania się przez Administratora ze swoich obowiązków, co w istocie może uniemożliwić działanie przez Administratora na Państwa rzecz.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
VII. Zmiany polityki prywatności i akceptacja warunków
Administrator zastrzega sobie możliwość zmiany bądź aktualizacji Polityki Prywatności
w dowolnym momencie. W takim wypadku, w witrynie www.wbwlegal.pl zostanie udostępniona stosowna informacja.
Korzystając z tej strony, wyrażają Państwo zgodę na warunki zawarte w Polityce Prywatności. W przeciwnym razie prosimy o niekorzystanie z witryny www.wbwlegal.pl. Dalsze korzystanie z witryny będzie uznane za akceptację powyższych warunków.